slot van de reis

21 juni 2014 - Reykjavík, IJsland

we zijn weer lekker thuis in aalten maar ik zal even het laatste deel van de reis omschrijven.het hotel in snaefellnest lag vlak aan de atlantischeoceaan en er was weinig omheen.we zijn de dag erop een rondrit gaan maken maar dat viel erg tegen naar al die tijd mooi weer was het hier pet hele dichte mist met regen dus zag je weinig van de omgeving we konden ook niet naar de vulkaan want die was gehuld in mist.de rit naar reykjavik was weer erg mooi we hebben de stoom weer uit de grond zien komen en het water zien koken.in reykjavik hadden we een mooi hotel midden in het centrum dus zijn we nog even het centrum in geweest om te eten(erg duur).eind conclusie:het was een hele mooi reis en we hebben veel gezien(over de 300 foto"s)daar moeten we maar een mooi album van maken.vrijdag morgen de honden opgehaald die gingen hele maal door het lint van blijdschap en zijn nu (zaterdag)nog steeds erg aanhankelijk.ik hoop dat jullie het leuk vonden.we hebben er nog wat foto"s bijgevoegd.

groetjes bert en marianne

1. Heleen Westerveld:
    21 juni 2014
    Wat fijn dat jullie zo hebben genoten van de reis. Maar ook fijn dat je weer heelhuid zijn thuis gekomen
    Groetjes Joop&Heleen