vervolg reisverhaal

9 juni 2014 - Selfoss, IJsland

hallo allemaal,eindelijk heb ik weer wifi dus kan ik weer een stukje schrijven ,we zijn op 5 juni naar zuid-west  kust geweest er waren daar veel lava velden en langs de kust was het erg ruig.er waren ook veel modder poelen die waren kokend heet en de stoom kwam overal uit de grond ook zijn we naar het zwarte strand geweest(geef mij maar ons eigen strand met zand) daarna zijn we bij de breuk lijn geweest tussen he europese en het amerikaanse continent vervolgens naar reykjavik maar dat viel me tegen erg oud. op 6 juni zijn we naar vik gereden dat is aan de zuidkust mooie watervallen en bij het strand hoge kliffen ook veel soorten vogels.7 juni zijn we naar de westmaneilanden geweest met de boot  maar dat viel erg tegen, slecht aangegeven hoe je moest lopen dus hebben alleen door de lavavelden gelopen en toen mar weer terug.op 8 juni zijn weer verder gereden naar hofn voor een hotel overnachting,de tocht was erg mooi in het park skaftafell is een mooie waterval maar wel veel klim werk en het was heel warm dus zweten.daarna naar het ijsmeer dat was heel indrukwekkend met al die ijsschotsen je voelde de kou van het water komen.nu zitten we (9 juni) in husavik de tocht was heel mooi over hoge bergen(500 meter) veel sneeuw en ijs(erg eng ik had de bibbers) ook veel kale hoogvlaktes en rotsen.nu gaan we lekker buiten zitten in de zon(20.30 uur) en de foto's komen nog wel groetjes bert en marianne

1. Th VAN hEUKELIOM:
    11 juni 2014
    Als nog een mooie vacantie en geniet van wat je nu zien.Groetjes Theo en Fien